Retour of klacht

Retour /afkoelings periode

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Het product kan alleen ongebruikt en indien mogelijk in originele verpakking geretourneerd worden.

Wilt u een deel of de hele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u dan (onbeschadigd) terug te sturen naar onderstaand retouradres. zilverklei.nl zal de gehele aankoopsom aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn echter voor eigen rekening.

“Let op: Bestelt u één of meerdere Digitale producten! Graag uw aandacht voor het volgende: Na betaling van de bestelling, kunt u een digitaal product meteen inzien. Door op “Afrekenen” te klikken ziet u af van uw herroepingsrecht en stemt u in met directe levering. U kunt een digitaal product dus NIET ruilen of annuleren.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen vooraf schriftelijk aan Zilverklei.nl medegedeeld te worden. U dient hierbij uw volledige naam, bankrekeningnummer en factuurnummer te vermelden, een rede is niet nodig. U kunt hiervoor ook ons Modelformulier gebruiken zoals onderaan onze algemene voorwaarden is vermeld in bijlage 1.

Voor uw gemak kunt u het formulier hieronder ook downloaden.

Modelformulier PDF

Modelformulier Doc

Klanten uit Europa dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

 

Retouradres:

Zilverklei.nl
Bijland 303
5403 VJ Uden
Nederland

Stuur a.u.b. uw order/factuur mee in uw pakket.


KLACHTEN 

Wij hopen dat u naar alle tevredenheid bij ons heeft gewinkeld, natuurlijk kan het voorkomen dat er een klacht is ontstaan.

Heeft u een klacht wilt u dan aub contact met ons opnemen.

U kunt ons emailen door ons contactformulier in te vullen.
Natuurlijk kunt u ons bellen of een bericht sturen via whatsapp.

Nadat wij uw klacht hebben ontvangen met een duidelijke omschrijving van uw klacht en uw contact gegevens, ontvangt u van ons een bevestiging dat wij uw klacht in behandeling hebben genomen. Wij streven ernaar binnen 14 dagen vanaf de datum van ontvangst, een antwoord te sturen. Mocht de afhandeling van de klacht een langere verwerkingstijd nodig hebben, dan ontvangt u een bericht met een indicatie wanneer de klacht wordt afgehandeld. Bij een klacht over uw bestelling of bezorging, vermeldt u dan ook uw factuur- en ordernummer.

Mocht u ons persoonlijk willen spreken dan zijn wij telefonisch te bereiken op 0031- (0)640278391.

Indien een klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Geschillencommissie Webshop,
Postbus 90600,
2509 LP te Den Haag (
www.sgc.nl).
Tel: 070-3105310